Oj, nu är det länge sen sist

Fick ett mail att det var dax att skriva här annars skulle bloggen försvinna. Då är det alltså läge att uppdatera hära. Sent om sider får jag önska alla en god fortsättning på det nya året. (för det är så pass länge sen jag skrev nånting här) 

Vad har hänt sen sist då. Jo, det har varit ganska mycket skidåkning med Silas och nu drar han riktigt bra. Men han tar det lugnare med mig än när Håkan kör. Det beror nog till stor del att jag inte är så duktig på längdskidor, men det går bättre och bättre. Det är riktigt roligt faktiskt. Jag har aldrig tyckt om längdskidor. Men, men. Emelie åker skidor och har gammelchiwa med sig och Chiwa har blivit rikigt pigg. Hon är jättenöjd att få följa med i spåret.

Det har inte varit så mycket lydnadsträning men vi har iaf hunnit med en kursdag nu i januari med Stefan och det var verkligen behövligt. Fick tillbaka motivationen och inspirationen.

Lägger in lite nya bilder från idag. Det har varit riktigt härligt vinterväder idag. Silas och Chiwa har busat i snön för fullt.






Och till sist en liten Xeni som ligger och myser.


Kommentarer
Postat av: Louise

Ja de va på tiden att ni uppdaterade ; )

Ni ser ut o ha lite mer snö än va vi har fniss

Du får sätta in ett kort på hela silas så vi ser hur brossan ser ut =)

Ha de gott !

Louise & Spexa

2009-02-17 @ 19:18:13
URL: http://www.spexas.se
Postat av: Magdalena

ja det var på tiden med en uppdatering;)!Håller med Lollo om att vi gärna ser en bild på hela silas, även om det är underbart vackert med snö på bild!

/Magdalena med brorsan svante

2009-02-24 @ 19:19:02
URL: http://hjordis72.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0